Foto’s van de tocht van zaterdag 1 juni 2013 zijn hier te bekijken, en een fimpje hier.

4e Skeelertocht 2013 Zaterdag 1 juni 2013

De kidstour is ongeveer 6 km (dit is een vrije tocht, dus zonder begeleiding, dit i.v.m. met het grote niveauverschil tussen de kinderen, ouders kunnen eventueel zelf mee fietsen)
starttijd om 10 uur bij de ijsclub

De tocht voor de Senioren is 28.9 km en wordt 4 x gereden start om 10 uur of bij de 2e ronde om ongeveer 11.15 uur.
De Helm is verplicht (zonder kunt u niet deelnemen aan de tourtocht)
Verder raden wij aan om pols en kniebescherming te dragen.

Bij elke ronde kunt u water , ranja en fruit tot u nemen, en is er een korte pauze.

Er is een mogelijkheid om na afloop te  douchen in de scheidrechters kleedkamer bij het Sportterrein Blauw Wit ( op loopafstand)

inschrijven kan vanaf 9 uur bij ijsclub de noordpool Dorperdijk 5 te Holten.
Prijzen voor de Jeugd € 4,= en voor de Senioren € 7,50 dit is inclusief daglicentie.

Net zo als vorig jaar wordt de senioren tour begeleidt door motoren en de bezemwagen met EHBO.
Er wordt bij de Senioren voor gefietst door 1 of 2 fietsers die een tempo van ongeveer 20 km per uur aanhouden.
Let wel op bij regen wordt de tourtocht afgelast ivb met de veiligheid!

Op Zaterdag 12 juni 2010 heeft ijsclub de Noordpool de eerste Holtense skeelertocht georganiseerd.

Wij mochten ons verheugen op medewerking van niemand minder dan Mark Tuitert.
De 1e Holtense skeelertocht is goed verlopen, Hieronder een wat foto’s en een fimpje van de dag
Wij danken alle vrijwilligers die dit mede hebben mogelijk gemaakt,
en natuurlijk Mark Tuitert die er 2 Rondes met de kids heeft mee geskeelerd en nog een grote ronde met de senioren

Voor meer informatie kunt u mailen naar: skeeleren@ijsclubholten.nl